Obiektywy do bezlusterkowców (Carl Zeiss, Sirui, Panasonic, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Innowacyjny mechanizm DeClick pozwala aktywować możliwość bezstopniowego ustawiania wartości przysłony. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Stałoogniskowy obiektyw do aparatów systemu Sony E z matrycą APS-C. Standardowa ogniskowa 50mm i światło f/2,8 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Dodatkowo, instrument ten jest obiektywem makro ze skalą odwzorowania 1:1. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Stałoogniskowy obiektyw do aparatów systemu Fujifilm X. Standardowa ogniskowa 50mm i światło f/2,8 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Dodatkowo, instrument ten jest obiektywem makro ze skalą odwzorowania 1:1. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw o ogniskowej 35 mm i światłosile f/2, który oferuje apochromatyczną konstrukcję, wykorzystującą dwustronne elementy asferyczne i 5 elementów z anomalną częściową dyspersją. Solidna, kompaktowa konstrukcja sprawia, że obiektyw sprawdzi się w każdej sytuacji zdjęciowej.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm i światłosile f/2, który oferuje apochromatyczną konstrukcję, wykorzystującą dwustronne elementy asferyczne i 2 elementów z anomalną częściową dyspersją. Solidna, kompaktowa konstrukcja sprawia, że obiektyw sprawdzi się w każdej sytuacji zdjęciowej.
Heliar Classic to jasny teleobiektyw doskonale nadający się do fotografii portretowej, zarówno ciasnych kadrów, jak i zdjęć całej sylwetki wykonywanych z większej odległości. Wysoka jasność pozwala uzyskać płytką głębię ostrości dobrze izolującą fotografowaną sylwetkę od tła.
Voigtlander Macro APO Ultron 35 mm f/2.0 do Fujifilm X to makroobiektyw apochromatyczny z maksymalnym powiększeniem 1:2 zaprojektowany specjalnie dla aparatów FujiFilm X z matrycą APS-C. 10-listkowa przysłona i jasność f/2 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia wytrzymałą konstrukcję. Elektroniczne styki pozwalają na komunikację obiektywu z aparatem.
Makroobiektyw apochromatyczny z maksymalnym powiększeniem 1:2 zaprojektowany specjalnie dla aparatów Nikon Z z matrycą APS-C. 10-listkowa przysłona i jasność f/2 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia wytrzymałą konstrukcję. Elektroniczne styki pozwalają na komunikację obiektywu z aparatem.
NOKTON II 25 mm f/0.95 jest następcą świetnie przyjętego modelu, który wprowadził do systemu Micro 4/3 nowy standard w zakresie wrażliwości na promienie świetlne. Jego kąt widzenia stanowi ekwiwalent ogniskowej 50 mm dla formatu małoobrazkowego (współczynnik crop dla Micro 4/3 wynosi 2x). Obiektyw oferuje możliwość korzystania z bezstopniowej metody wyboru przysłony, która jest niezwykle atrakcyjna dla filmowców. 10-listkowa przysłona składa się na niemal kołowy otwór, co zapewnia zdumiewający efekt bokeh, cechujący się niebywałą plastycznością, a światłosiła wynosząca f/0.95 pozwala na uzyskanie nieprawdopodobnej głębi ostrości i efektywną pracę przy naprawdę ograniczonej ilości światła.
Obiektyw NOKTON 35 mm F1.2 Aspherical III VM to nowa wersja klasycznego obiektywu 35mm, który ceniony jest za swoje właściwości optyczne. Obiektyw znany przede wszystkim wśród fotografów ulicznych i fotografów dokumentalnych. Odświeżona wersja została zmniejszona tak by jeszcze mniej rzucać się w oczy i dać większy komfort pracy fotografowi. Udało się to osiągnąć dzięki użyciu najnowocześniejszych soczewek, które łączą wysoką wydajność przy mniejszym rozmiarze.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.